Automechanika İstanbul etiketli haberler

Otomotiv endüstrisi sektöründe dünyanın en büyük 3. fuarı “Automechanika Istanbul” ülkemiz üreticilerine bir kez daha tüm gücünü dünyaya gösterme fırsatı sundu. Dev Alman fuar organizatör firmaları Deutsche Messe ile Messe Frankfurt’un her yıl İstanbul’da beraber düzenlediği fuar, 130 ülkeden 48,737 sektör profesyonelini 38 ülkeden 1400 lokal ve uluslararası otomotiv endüstrisi firması ile Istanbul’da buluşturdu. Fuar bu yıl %6 artış gösteren ziyaretçi oranı ile bir kez daha kendine ait rekorlara bir yenisini ekledi.  

Otomotiv endüstrisinin dünya çapında 3. büyük ticaret fuarı olan Automechanika Istanbul, 6-9 Nisan tarihleri arasında Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'nde gerçekleşti. Automechanika Istanbul'un muhteşem başarısı, hem katılımcı hem de ziyaretçi açısından sahip olduğu yüksek uluslararası niteliği ile 4 etkileyici  günün ardından bir kez daha kanıtlandı. Fuar, endüstrinin liderlerine ortak fayda ve gelişim için önemli fırsatlar sundu.

6-9 Nisan tarihleri arasında Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'nde düzenlenecek olan Automechanika Istanbul, Türkiye’nin konumu itibarı ile çevre ülke pazarlarına yatırım yapmayı hedefleyen tüm yerli ve yabancı firmalar için bölgenin en önemli uluslararası ticaret platformu olarak öne çıkıyor.  Son yıllarda, yerli firmaların yanı sıra yabancı firmaların da yoğun ilgi ve talebi ile Automechanika Istanbul, Frankfurt ve Shanghai’dan sonra otomotiv endüstrisinin en büyük 3. fuarı olarak konumlanıyor.  

Messe Frankfurt Istanbul Uluslararası Fuarcılık Ltd. Şti ve Hannover Fairs Turkey Fuarcılık A.Ş. işbirliği ile düzenlenen Türkiye'nin lider otomotiv endüstrisi fuarı olan Automechanika Istanbul, bu yıl 10. kez sektörün nabzını tutacak. Otomotiv sektörünün bölgedeki en kapsamlı etkinliği, İstanbul TÜYAP Fuar Merkezi’nde 07-10 Nisan 2016 tarihleri arasında kapılarını açacak. Parça & Bileşenler, Elektronik Donanım & Sistemler, Aksesuar &Tuning, Onarım & Bakım, Bilgi Teknolojileri & Yönetim, Servis İstasyonu & Oto Yıkama olmak üzere 6 kategoride ürünlerin sergileneceği fuarda, ilk kez geçtiğimiz yıl eklenen Yağ,Lastik, Akü,Truck Competence özel bölümlerinde ise bu yıl büyüme gözlemleniyor. Her yıl 1500’ün üzerinde katılımcıyı ağırlayan fuarda bu yıl Almanya, A.B.D, Çin, Hindistan, Hong Kong, İran, İspanya, İtalya, Fas, Fransa, Güney Kore, Pakistan, Romanya, Singapur, Tayvan, Tunus ve bu yıl ilk kez olmak üzere Endonezya'dan toplam 17 ülke pavilyonu yer alacak. 

İncitaş, Automechanika İstanbul’da Kenda markalı lastikleriyle yer aldı. 2014 yılında dünyanın en büyük 28’inci lastik üreticisi konumuna yükselen Tayvanlı Kenda’nın, özellikle güçlü yol tutuşuyla öne çıkan yeni ürünleri, ‘Tayvan Mükemmellik Ödülü’ sahibi.

Messe Frankfurt İstanbul Uluslararası Fuarcılık tarafından 9- 12 Nisan 2015 tarihlerinde organize edilen ve Tüyap İstanbul Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen fuarda, otomotiv yan sanayi ürünlerinin yanı sıra, yedek parça ve servis endüstrisi ürünleri de tanıtıldı. Fuarda değerlendirmeler de bulunan NSK Group İcra Kurulu Başkanı Ömer Kazangil, “Ülke olarak rot ve süspansiyon ürünlerinde dünyanın en önemli üreticilerinden biri haline geldik” dedi. 

Üretimine 2011 senesinde başlanan ve bu güne kadar 107 adet üretilen Türk otomobili VOLKICAR Automechanika İstanbul’un yıldızı oldu. Eski şampiyon rallici Volkan Işık’ın tasarlayıp hayata geçirdiği proje Automechanika İstanbul fuarında otomotiv endüstrisi ile buluştu ve ziyaretçilerden büyük ilgi gördü.

Automechanika İstanbul 2015 Fuarında üyelerinin büyük bir bölümü ile aynı hall içerisinde yer alan Otomotiv Yenileme Pazarı Geliştirme Derneği, (OYPG) fuarda yoğun katılımın olduğu bir panel düzenledi. Moderatörlüğünü OYPG Başkanı Mesut Urgancılar’ın yaptığı panalde, otomotiv yenileme pazarındaki son gelişmeler detaylı bir şekilde ele alındı.

Her yıl Türk Otomotiv Sektörünün gururlu temsilcisi haline gelen Automechanika İstanbul’da 3. holdeki standımız ile yer aldık. Yıllık ortalama 10-12 sektör fuarında katılımcı olarak yer almanın deneyimi sayesinde markamızı ve ürünlerimizi mevcut müşterilerimiz ve hedef müşterilerimize anlatma fırsatı bulduk.