İnci Akü “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti” denetiminde başarısını tescilledi!

İnci Akü “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti” denetiminde başarısını tescilledi!

İnci Akü, 2014 yılı uygulamalarına dair ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti denetimini başarıyla tamamladı. 2012 yılında sektöründe bir ilke imza atarak, müşteri memnuniyeti alanında uluslararası standart olarak kabul edilen ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Sistemi belgesini almaya hak kazanan İnci Akü, geçirdiği denetimde başarısını tescilledi 

30 yılı geride bırakan, sektörün lider markalarından İnci Akü, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti denetimini başarıyla tamamladı. Yapılan kapsamlı denetim sonucunda İnci Akü, müşteri başvurularını ele alma süreçlerinde; şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verilebilirlik, objektiflik, ücret, gizlilik, müşteri odaklı yaklaşım ve sürekli iyileştirme ilkeleri doğrultusunda eksiksiz uygulamalarıyla bu belgeyi hak ettiğini kanıtladı.

İnci Akü Genel Müdürü Cihan Elbirlik, konuyla ilgili yaptığı değerlendirmede: “Kurulduğu günden bu yana koşulsuz müşteri memnuniyetini kendine prensip edinen İnci Akü, temel kuruluş ilkesi olan “Müşteri memnuniyeti” yaklaşımı ile müşterilerinin beklentilerine mükemmel biçimde cevap veriyor. Sektörde bir ilke imza atarak 2012 yılında ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Sistemi belgesini aldık, şimdi de denetimi başarı ile geçerek bu belgeyi hak ettiğimizi bir kez daha kanıtladık. ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Sistemi belgelerini alma süreçlerinde gösterdiğimiz başarıyı, sürdürülebilir kılarak denetimlerimizde de aynı performansı gösterdik“ dedi.

“İşimiz teknoloji” ama aynı zamanda “İşimiz İnsan”…

Elbirlik, “Bizi bugünlere taşıyan en önemli niteliğimiz, müşteri odaklı ve geri beslemeye açık bir yapılanma içinde olmamız. Müşterilerimizden aldığımız tüm geri bildirimler pazarlama ve Ar-Ge çalışmalarımız için veri oluşturuyor. Bu konuda sağladığımız yapılanma ile müşteri geri bildirim yönetim sürecini en iyi şekilde yürütüyor; aldığımız geri bildirimler doğrultusunda yenilikçi yaklaşımımızı başta Ar-Ge olmak üzere tüm şirketimizin kültürü olarak benimsiyoruz. TİM (Türkiye İhracatçılar Meclisi) tarafından düzenlenen İnovaLig yarışmasında; ‘İnovasyon Organizasyonu ve Kültürü’ kategorisinde aldığımız birincilik ödülü ile müşteri geri bildirimlerini yenilikçi çözümler sunarak sonuçlandırdığımızı görmek bizim için büyük bir gurur. Müşterilerimize sunduğumuz tüm ürün ve hizmetlerde, “İşimiz teknoloji” ama aynı zamanda “İşimiz İnsan” ilkesiyle çalışarak yenilikçi çözümler sunmaya; müşterimizin güven ve memnuniyetini her gün daha da arttırmaya devam edeceğiz” diye konuştu.






Kategoriler: Akü