Başbuğ Oto Yedek Parça B2B Online Satış Kanalında Bir İlki Gerçekleştiriyor

Başbuğ Oto Yedek Parça B2B Online Satış Kanalında Bir İlki Gerçekleştiriyor

Başbuğ Oto Yedek Parça A.Ş. kendi yazılım ekibi tarafından geliştirilerek müşterilerine sunduğu online satış ve birçok işlemin gerçekleştiği B2B sisteminde en iyi hizmet ve müşteri memnuniyeti anlayışıyla ürün fotoğraflarını tek kare çekimden 360 derece çekime taşıdı. Başbuğ Oto’nun Pazarlama Yöneticisi Mustafa Yoru, Türkiye’de yedek parça sektöründe ilk defa kullanılan bu sistem ile ilgili sitemize bilgiler verdi. 

Türkiye’de sektörlerinde bir ilki gerçekleştirmenin kendilerini oldukça mutlu ettiğini ifade eden Mustafa Yoru, "Başbuğ Oto Yedek Parça A.Ş. olarak 40. yılımızı kutladığımız 2014 yılında müşterilerimiz ile 360 derece ürün çekimlerine başlayacağımızı paylaşmıştık. Biraz gecikmeli de olsa 2015 yılında çekimlere başladık ve hızla devam ediyoruz. Bu sistem ürünü inceleme konusunda oldukça fayda sağlayacaktır. Müşterilerimiz ürüne 360 derece yön vererek söz konusu ürünü en ince ayrıntısına kadar inceleyebileceklerdir." dedi

360 derece ürün çekiminin kullanılabilirliğini bilgi işlem departmanımızla istişare ederek B2B sistemimizde hayata geçirmeye karar verdiklerini aktaran Yoru, "Hollanda’dan bu teknolojiyi en iyi sunan firmadan gerekli ekipmanları temin ederek bünyemizde bulunan profesyonel fotoğraf stüdyomuzda çalışmalara başladık. Bu çalışma oldukça meşakkatli ve emek gerektiren bir iş. Bir ürün minimum 24 ila 36 kare döndürülerek çekiliyor akabinde ışık ayarları yapılıyor ve merkezleme noktaları hesaplanıyor. Örneğin ürünün döndüğü alanda merkez noktasındaki 1 mm’lik bir kayma bile 180 derece ürün çekimini gerçekleştirememenize sebep olabiliyor. Dediğim gibi biraz meşakkatli bir süreç ama şu an için bu süreci atlatarak çekimlere hız verdik." şeklinde konuştu

Başbuğ Oto Yedek Parça'nın B2B sisteminde kullanacağı yeni sistem ile ilgili bir örneği aşağıdan inceleyebilirsiniz.

 






Kategoriler: Yedek Parça