Esan Akü’de eğitim devam ediyor

Esan Akü’de eğitim devam ediyor

Çalışanlarına yönelik eğitim çalışmalarına ara vermeden devam eden Esan Akü, 26 Aralık Cumartesi günü, işlerinin en büyük parçası olan iletişim ile ilgili Müşteri Odaklı İlişki Yönetimi üzerine bir eğitim programı aldı.

ADS Danışmanlık eğitim görevlisi Alp Beyce tarafından verilen seminere yönetim kurulu ile birlikte yurt içi satış, dış ticaret, üretimden sorumlu yöneticiler ile insan kaynakları ve kurumsal iletişim yöneticileri katıldı.

Eğitimde iletişimin önemi, etkin ilişki yönetimi, müşteri tipleri, iletişimde çatışma yöntemleri, zorluklarla mücadele etme, iç iletişimin önemi, geribildirimin gerekliliği konularında bilgi aktarıldı. Teorik bilgilerin yanı sıra konular, profesyonel bir oyuncu ve çalışanların drama gösterileri ile pekiştirildi.

Esan Akü Yönetim Kurulu Üyeleri Teoman Sunkar, C. Atilla Birmiş ve Yaprak Soysalan katıldığı eğitim sonunda Müşteri Odaklı İletişim Yönetimi sertifikası verildi.

Yönetim Temsilcisi Yaprak Soysalan, hem ekip içinde hem departmanlar arasında hem de dış müşterilerimiz ile etkili ve doğru iletişim işimizin en önemli parçası ve ilk adımı. Bu yapıyı doğru bir şekilde yapılandırmak için iyileştirilmesi gereken alanlarımızı tespit ediyoruz, eğitimlerimizi alıyoruz ve uygulamalarımızı gerçekleştiriyoruz diyerek Esan Akü’nün eğitimlere verdiği öneme dikkat çekti.






Kategoriler: Akü