Sektör, Yeni Nesil MAPA’yla Buluştu

Sektör, Yeni Nesil MAPA’yla Buluştu

Uluslararası otomotiv endüstrisi fuarı Automechanika İstanbul, 7 - 10 Nisan tarihleri arasında İstanbul Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde düzenlendi. Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen orijinal yedek parça üreticilerinden olan MAPA Automotive, 45 yılı aşkın birikimi ve yenilenen kurumsal görünümüyle ziyaretçilerin yoğun ilgisiyle karşılaştı.  

MAPA, son 3 yıldaki yenilikçi anlayışıyla, teknolojik gelişmelerinin yanı sıra logosunu, renklerini; tüm kurumsal görünümünü de değiştirdi. MAPA sağlamlığını ve uzmanlığını yeni görsel kimliğinin tasarımına da yansıtmayı başardı.

MAPA Automotive standı yoğun ilgiyle karşılaştı.

Ürün çeşitliliğinden müşteri deneyimine, tedarik süreçlerinden satış kanallarına kadar birçok yeniliği son bir kaç yılda hayata geçiren MAPA, bu değişim sürecini, bilgi ve birikimini ortaya koyan unsurları simgeleyen yeni logosuyla destekledi.

Yeni kurumsal görünümüyle ilk kez Automechanika İstanbul fuarında yer alan MAPA, ziyaretçilerin yoğun ilgisi ve beğenisiyle karşılaştı.

“2017’de yine burada olacağız.”

Ürün gamını son 3 yılda iki katından fazla büyütmeyi başaran MAPA, şu anda tamamı kendi üretimi olan 1000 farklı referansa ve güç aktarım teknolojisi için geliştirdiği 4 farklı patente sahip.

Türkiye pazarının kendileri için çok önemli olduğunu belirten MAPA Automotive Genel Müdürü Yeşim Keser, “Teknolojiye yatırımımız ve hızla büyüyen gamımız sayesinde Avrupa’nın en büyük bayileriyle çalışmaya başladık ve müşteri portföyümüzü her geçen gün büyütmeye devam ediyoruz. İhracat her ne kadar satışımızın çok büyük bir bölümünü oluştursa da bizim için iç pazarımızın yeri her zaman ayrıcalıklıdır. Ürün gamımız bugün yaklaşık her 10 araçtan 8’ine hitap ediyor. İç piyasanın değişen ve büyüyen araç parkını düşünürsek ana pazarımızda kazanılmayı bekleyen çok büyük bir potansiyel var. Pazarlama ekibimiz ustalarımızla, perakendecilerimizle çok daha yakın temas içinde. Geçen sene kurduğumuz müşteri sadakat programını başarıyla sürdürüyoruz. Planladığımız diğer aktivitelerle de iç piyasadaki pazar payımızı kısa dönemde iki katına çıkarmayı planlıyoruz. Biz her sene Automechanika İstanbul’a katılıyoruz çünkü burası bizim ana vatanımız, ana pazarımız ve her zaman bizim için ayrıcalıklı. Özellikle bu sene bizim için çok önemliydi çünkü yeni logo ve kurumsal kimliğimizi ilk kez burada müşterilerimize ve iş ortaklarımıza tanıttık; beğenilerine sunduk. 2017’de yine burada olacağız.” dedi. 












Kategoriler: Yedek Parça