Groupauto Türkiye İş Ortakları Automechanıka Istanbul 2017 Fuarında Fark Yarattı

Groupauto Türkiye İş Ortakları Automechanıka Istanbul 2017 Fuarında Fark Yarattı

Groupauto Türkiye, İş Ortaklarıyla beraber değer ağını fiziksel olarak geçtiğimiz iki senede olduğu gibi Automechanika 2017’de sergiledi.

Groupauto Türkiye‘nin dağıtım zincirinde yaratmış olduğu birçok yeni değerden biri olan örnek niteliğindeki bu adımın bu sene de gelişerek devam ediyor olması, Groupauto Türkiye’nin gerçekleştirmiş olduğu ilklerin sürdürülebilir olduğunun göstergelerinden biridir.

Groupauto Türkiye Yetkilileri ‘’Odaklanmış olduğumuz dağıtım zincirinde değer yaratmak, pazardaki lider konumumuzu güçlendirmek, bu sayede iş ortaklarımız ve tedarikçilerimizin çıkarlarını korumak olan misyonumuz kapsamında, Automechanika İstanbul’un bizim için bu sene de önemli bir yeri var. Fuara geniş ziyaretçi katılımı oldu ve dört gün süresince Groupauto Türkiye standına yoğun ilgi gösterildi‘’ şeklinde konuştu.

Ayrıca ‘’Değişkenlik, belirsizlik, karmaşıklık ve tanımlanma zorluklarının yeni normal durumlar olarak kabul edildiği günümüzde; Groupauto Türkiye’nin, geçmiş yıllarda gösterdiği sürdürülebilir, verimli gelişimi devam ettirerek tüm paydaşlarına iş alanlarında fark yaratacak yenilikçi çözümler sunmaya devam edeceklerini ‘’ belirttiler.

Groupauto Türkiye; binek, hafif ticari ve ağır vasıta araçların yedek parça ve ilgili hizmetleri konusunda lider ticaret grubudur.

GroupAuto Türkiye, 55 ülkede faaliyetini sürdüren GroupAuto International’ın kurucu hissedarıdır. GroupAuto International 3.500’den fazla yedek parça satış noktasıyla; binek, hafif ticari ve ağır vasıtalar için yedek parça dağıtımı yapan 2.374 distribütörden oluşan lider ticaret grubudur.

Groupauto Türkiye, 2017 yılı itibariyle, Türkiye’deki 61 satış noktası 95.000.m2 depolama alanı, 227 satış temsilcisi ve 935 çalışanı ile 18 iş ortağından oluşmaktadır.

OSS (Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği)’nin ve Türkiye Otomotiv Endüstrisinin aktif üyesi olarak, Groupauto Türkiye’nin misyonu; odaklanmış olduğu dağıtım zincirinde değer yaratmak, pazardaki lider konumunu güçlendirmek, bu sayede iş ortakları ve tedarikçilerinin çıkarlarını korumaktır.




Etiketler:


Kategoriler: Yedek Parça