ÜÇ-EL Kauçuk Kurumsal Kimliğini Yeniledi

ÜÇ-EL Kauçuk Kurumsal Kimliğini Yeniledi

Kuruluşundan itibaren 37. Yılını geride bırakan ÜÇ-EL Kauçuk, kurumsal kimliğini yeniliyor. Bu kapsamda logo değişimine giden ve yeni logosunu ilk olarak Automechanika İstanbul’da  tanıtan ÜÇ-EL, yeni renk ve logosunda “Güvenilirliklerini” vurguluyor.


ÜÇ-EL’in yenilenen logosunu ilk kez Automechanika İstanbul’da  lanse ettiklerini belirten Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet ORUÇ, “Değişen dünyadaki akımları gösteren bir logo tasarımı yapıldı. Çağın ihtiyaçlarına karşılayan kurumsal kimlik atılımımız ve vizyoner logomuzla birlikte dünyaynın 60 ülkesinde  olduğu gibi Türkiye’de de en iyi hizmeti vermeyi sürdüreceğiz. Başarılarımıza önümüzdeki dönem de devam etmek istiyoruz. 2017 yılında da yine pazarın üzerinde bir büyüme hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.

ÜÇ-EL Kauçuk Hakkında

1980 yılında Türkiye otomotiv sektörünün merkezi Bursa’da kuruldu. İlk günden itibaren kaliteyi ön planda tutan felsefe ve tecrübeli personeli sayesinde iç pazarda orijinalin muadili seviyesine ulaştı.1999 yılında uluslararası otomotiv fuarlarına katılım ile yurtdışı piyasalara açıldı.Türkiye yedek parça piyasasının alanındaki lider firması olarak, dünyanın her bölgesinde 60`ın üzerinde ülkeye ulaştı.Kendi mülkü olan yeni fabrikasında, 10.000 m2 kapalı alanda ve 150`nin üzerinde tecrübeli personeli ile büyümeye devam etmektedir. AR&GE bölümü ve yeni geliştirilen ömür test cihazları sayesinde OEM piyasasını da hedeflemektedir.






Kategoriler: Yedek Parça