OSS, İzmir’li Üyeleriyle II.Satış Pazarlama Eğitimi'nde Buluştu
Yazdır Arkadaşına Gönder Yazı Boyutu Büyüt Yazı Boyutu Küçült

OSS, İzmir’li Üyeleriyle II.Satış Pazarlama Eğitimi'nde Buluştu

Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği (OSS), 20 Nisan 2018 tarihinde İzmir Ege Bölgesi Sanayi Odası’nda “Satış Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Eğitimi” düzenledi. Üyeler tarafından yüksek katılım sağlanan organizasyona, üye olmayan firmalar da ilgi gösterdi. Eğitim Komitesi Başkanı Serdar Aslan’ın sunumunda satış ve pazarlama trendleri ve otomotiv satış sonrası sektöründeki kullanım alanları yer aldı.

OSS Derneği Eğitim Komitesi “Satış Yönetimi ve Stratejik Pazarlama” eğitiminin ilkini İstanbul’da gerçekleştirmişti. Yoğun bir ilgiyle karşılanan eğitimin ikinci ayağı İzmir’de yapıldı. Satış ve pazarlama sürecinde iletişim becerisinin yanı sıra pek çok alanla ilgili temel bilgileri de içeren eğitim tüm gün sürdü. İki oturumdan oluşan eğitimin birinci bölümü tamamen pazarlama stratejileri ve pazarın durumuna ilişkin konulardan oluşurken, ikinci bölümde marka yönetimi, müşteri memnuniyeti ve başarılı satış stratejileri oluşturma konuları işlendi.

Katılımcılara Uygulanabilir Stratejiler Aktarıldı

Otomotiv Satış Sonrası Sektörü’nün günümüz ve gelecek satış pazarlama stratejileri üzerine Dünya’daki trendleri katılımcılarla paylaşan Serdar Aslan, bu konu üzerine gelen soruları yanıtlayarak hayata geçirilebilir stratejilerin önemini vurguladı.

Serdar Aslan eğitim sonrası şunları söyledi; “Eğitim komitesi olarak önceliğimiz Türkiye genelinde tüm üyelerimize eğitimlerimizi ulaştırmak ve sektöre fayda sağlamak. İzmir’de gerçekleştirdiğimiz eğitim bu yolda attığımız ilk adım, diğer şehirlerde de üyelerimizden gelecek talepler doğrultusunda eğitimler düzenlemeye devam edeceğiz.”