Hann Otomotiv her geçen gün gelişmeye devam ediyor…

Hann Otomotiv her geçen gün gelişmeye devam ediyor…

Rot-rotil-çeki kolları, hava süspansiyon körükleri, debriyaj, çamurluk, amortisör, hava hortumları satış ve dağıtımı konusunda geniş ürün gamıyla Bursa’da faaliyete başlayan HANN Otomotiv, sektörde fark yaratmak amacıyla yola çıktı. HANN Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Burhan Kurt sorularımızı yanıtladı.

Öncelikle bize firmanızı tanıtır mısınız?

Bizler, hayal etmenin ancak; biz ve paydaşlarımıza güzel bir dünya yaratacağına inanan ve bugünün hayallerinin yarının gerçekleri olduğunu bilen bir ekip olarak  2013 tarihinde Türkiye ve Yurtdışında Satış, Dağıtım ve Pazarlama faaliyetlerimize başladık.

HANN Ürün ve hizmet kalitesini en üst seviyede tutarken, vizyoner bakış açısı ile stratejik yaklaşım gösteren, hedefleri olan, tüm paydaşlarıyla bir takım olabilen, sorumluluk alabilen, takım çalışmasına inanan buna göre dünya standartlarında yönetim modeli oluşturan bir firmadır.

HANN Dünya Markası olmak adına yola çıkmış olup; Markalaşmanın bir şirkete itibar, güç ve kalıcılık sağlayacağına,  şirketi diğer rakiplerden ayırıp özel bir yere oturtacağına olan inancı ve düşüncesi ile de yoluna devam etmektedir. 

Ürün yelpazeniz hakkında bilgi verir misiniz?

Ağır vasıta yedek parça sanayisinde faaliyet gösteren HANN’ın ürün yelpazesinde; direksiyon ve süspansiyon sistemi dediğimiz Rot-Rotil- Çeki kolları ile hava süspansiyon körükleri, debriyaj sistemleri, çamurluk, amortisör ve hava hortumları bulunmaktadır. Rot grubunda Dipar, körüklerde Airmotion, debriyaj sistemlerinde Storm, amortisörde Expert ve Maysan Mando markalarını müşterilerimizle buluşturuyoruz.

Pazara sunmaya hazırladığınız yeni bir ürün var mı, bu konu hakkında bilgi verir misiniz?

5 yıllık stratejik planlarımızda ürün gamımızı yurtiçi ve yurtdışı müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda genişletmek yer almaktadır. Özellikle A Kaliteyi yakalamış yerli üreticilerimizin ürünlerini yurtdışı pazarlarında tanıtmak, satış dağıtımını yapmak ve ihracat rakamlarına katkı koymak hedeflerimizin arasındadır.

Dış ülkelere satış yapma planınız var mı?

HANN’ın cirosunun yüzde 70-80’ini ihracat rakamları oluşturacaktır. Hedefimiz yüzde 70-80 ihracat; yüzde 20-30 yurtiçi satışları şeklinde dağılım olacaktır. Çok yeni kurulan bir şirket olmamıza rağmen yurtdışı müşterilerimizle olan iletişimimiz her geçen gün artmaktadır. Özellikle Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgelerinde 2014 yılı sonuna kadar en az 10 müşterimizin olmasını hedefliyoruz. Şuanda bu rakama hızla yaklaşıyoruz. İhracatlarımız her ay %50 oranında artış göstererek devam ediyor.

Sizi pazarda diğer markalara göre daha güçlü kılan yönleriniz nelerdir?

Marka olmanın ve markalaşmanın yanına asıl olan insandır felsefesini koyduk. Bu felsefe ile ürünlerimizin güvenlik ve konfora yönelik ürünler olmasının verdiği sorumluluk bilincini de en üst düzeyde üstlenerek her zaman A kalite üretici ve A kalite ürünlerle müşterilerimizi buluşturmak önceliğimiz oldu.

Biz HANN olarak sürekli sahada ve müşterinin yanındayız. Müşteriyi müşteriden önce anlama felsefesi ile müşteri ihtiyaçlarına yönelik bütünleşmiş çözümler üreten, tedarikçilerini sahadan aldığı datalarla besleyen ve geliştiren, ürün ve hizmet kalitesini en üst seviyede tutarken vizyoner bakış açısıyla hareket eden buna göre üretimden sevkiyata kadar olan süreçlerde değer zincirini oluşturan bir firma olmak bizi diğer markalardan farklı kılan özelliklerimizdendir.

Bunun yanında diğer önem verdiğimiz ve pazarda bizi ön plana çıkaracağına inandığımız özelliklerimiz şunlardır:

*En İyi Lojstik Hizmeti - Hız ve güven: HANN hızlı ve güvenilir teslimat sunar. Ürünlerimizi müşterilerimize zamanında ve doğru bir şekilde, ulaştırabilmek için simülasyon destekli, dinamik bir sistem kullanıyoruz.

*En İyi Kalite – Mükemmellik ve Süreklilik: HANN olarak Ürün yelpazemizin eksiksiz olmasını hedeflemekteyiz. Ürün yelpazemiz, müşteri isteklerinin her birini en iyi şekilde karşılayabilmek için, yüksek kalite standartlarıyla donatılmıştır.

*Satış/Teknik Satış – Bilgi ve çözüm: HANN, Satış ve Teknik Satış Ekibi sahada müşterinin yanında olur. Müşteri ihtiyaçlarını tespit eder, müşterilerimize ve işimize katkı koymak için karşılıklı değer zinciri oluşturur.

Gelecek dönem için hedeflerinizi bizimle paylaşır mısınız?

Otomotiv Yan Sanayi Ağır vasıta araçların yedek parçalarına dönük olarak baktığımızda HANN önümüzdeki 5 yılın stratejilerini oluşturmuş buna göre hedeflerini belirlemiştir. Planlı ve uzun dönemli marka – Pazarlama stratejilerimizi belirlediğimiz hedefler doğrultusunda gerçekleştirmek ve dünya pazarında yerimizi almaktır. Sonraki 5 yılda ise HANN grup şirketi adı altında farklı sektörlerden iş kolları ile yine Marka ve Pazarlama Stratejilerimiz doğrultusunda pek çok konuda dünya pazarlarında varlığımızı pekiştirmektir.